.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تساوی در دربی‌ شمالی‌ها
هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور آغاز شد که دربی شمالی ها در قایمشهر برنده نداشت.
تساوی در دربی‌ شمالی‌ها

 

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصردیروز در شهرهای مختلف کشور آغاز شد که در یکی از مهمترین دیدارهای هفته تیم های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی دربی شمالی‌ها را در استادیوم شهید وطنی قایمشهر برگزار کردند.

 

این دیدار جذاب و مهیج و پرگل که چهارگل داشت، با نتیجه دو دو در نهایت به پایان رسید.

 

ابتدا نساجی موفق شد خیلی زود در دقیقه ۹ توسط کریم اسلامی به گل برسد تا هواداران نساجی به این بازی و گل‌های زیاد امیدوار شوند.

 

اما طولی نکشید که انزلی‌چی‌ها در دقیقه ۱۳ گل تساوی را توسط سجاد بازگیر وارد دروازه علیرضا حقیقی کردند تا بازی خیلی زود به تساوی کشیده شود.

 

هواداران پرشور نساجی که پیش از گل خورده حسابی به تشویق تیم محبوب خودشان پرداخته بودند بعد از گل تساوی سکوت کردند تا اندک هواداران انزلی‌چی جو ورزشگاه تازه نونوار شده وطنی را از آن خود کنند.

 

از نکات جالب بازی هم این بود که در دقیقه هفت این دیدار، هوادارن نساجی به یاد نادر دست نشان به تشویق این پیشکسوت فقید پرداختند.

 

اما در این دیدار، بعد از گل انزلی‌چی ها دو‌تیم چندین بار موقعیت هایی روی دروازه‌ها ایجاد کردند اما موفق به گشودن دروازه‌ها نشدند تا نیمه نخست این دیدار با تساوی یک یک به پایان برسد.

 

اما نیمه دوم بازی متعادلی از هر دو تیم شاهد بودیم و هر دو تیم چند موقعیت روی دروازه همدیگر ایجاد کردند اما موقعیت‌ها راهی به دروازه‌ها پیدا نکرد.

 

اما در نهایت انزلی‌چی‌ها از تک‌حملات ریز خود استفاده کردند و موفق شدند در دقیقه ۶۷ توسط مسعود زائر کاظمینی گل دوم خود را وارد دروازه نساجی میزبان کنند تا حالا نساجی در خانه از حریف شمالی خود عقب بیافتد.

 

در ادامه نساجی سراپا حمله شد اما مدافعین و دروازبان ملوان مانع گلزنی نساجی‌چی‌ها میشدند. در نهایت روی یک فشار و ارسال های متعدد سید علیرضا ابراهیمی موفق شد در دقیقه ۷۸ روی ارسال زیبای ایوب کلانتری گل تساوی را وارد دروازه ملوان کند تا نساجی از شکست فرار کند.

 

بعد گل دوم نساجی جو‌ ورزشگاه به شکل وحشتناکی به نفع نساجی شد و هواداران پرشور نساجی که به نوعی کل ظرفیت ورزشگاه را پر کرده بودند، خواستار گل سوم و گل برتری تیمشان بودند.

 

در ادامه اما فشارهای دو تیم نتیجه‌ای نداد تا دربی شمالی‌ها با تساوی دو دو به پایان برسد و مطهری و زارع امتیازات را در مازندران تقسیم کردند.

 

گفتنیست؛ پیش از آغاز این دیدار هم با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، سجادی وزیر ورزش، حسینی پور استاندار مازندران و سایر مسیولین مریوطه، پروژه بازسازی استادیوم شهید وطنی قایمشهر رسما افتتاح شد تا در هفته دولت این ورزشگاه به بهره برداری برسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.